Wednesday, February 23, 2011

MANISNYA KEJAYAAN HASIL TITIK PELUH SENDIRI.

Assalamualaikum.
Hari ini terasa begitu bersyukur dan tenang dalam hati.  Kejayaan demi kejayaan di kecapi satu demi satu.  Tiada apa yang lebih mengembirakan untuk seorang cikgu selain dari kejayaan anak didiknya.  Bila anak didik berjaya mencapai keuntungan yang di idam2 kan, maka insan yang paling bahagia adalah guru yang mengajar.  Alhamdulillah.  Setakat ini boleh di kata kan semua anak didik saya berjaya mengumpul pip yang memberansangkan.  Saya amat2 bangga.

Dan sekarang apa yang saya cita2 kan sudah melepasi satu tahap.  Namun perjalanan masih jauh.  Sokongan dari kawan2 rapat dan juga dari orang yang paling saya hormati dan yang berada di hati saya adalah suami saya yang memahami cita2 saya.  Dan juga kwn2 rapat saya.  Juga student saya yang tak jemu2 berusaha meningkatkan kemahiran diri.  Daya usaha adalah dari student sendiri.

Sekian untuk kali ini.  Juga tak lupa kepada En Azlan Lin, jika beliau singgah di sini...saya nak ucapkan selamat menelaah pembelajaran di UPSI.

Wassallam.


No comments:

Post a Comment