Friday, February 25, 2011

AMBOI PENATNYE DIRI INI.

Assalamualaikum.
Yang paling rapat dgn saya (my luv huby) kawan2 dan semua student2 saya.  Harapan saya semuanye berada dalam keadaan yang selesa/sehat/gembira/berjaya.

Hari ini saya amat bangga dengan pencapaian semua student2 saya.  Yang makin mendalami kaedah yang saya peturunkan.  Yang telah sedar dari kesilapan.  Yang cekal/tabah/sabar/berani.  Semua telah ada di dalam diri student2 saya.  Saya bangga.

Jika suatu hari nanti semua bergelar jutawan.  Jika suatu hari nanti semua dah bergelar dermawan.  Saat itu jika semua berada di puncak yang tinggi pun saya tidak akan sedeh jika student saya sudah melupai saya.  Kerana hanya pencapaian mereka yang saya nak.  Saya nak semua menuju puncak seperti yang meraka cita2 kan.

Dan saya kagum dengan hasil usaha mereka.  Yang tak jemu2 mencari di mana letaknye titik kejayaan.  Sekarang saya sudah boleh menghela nafas lega.

Akhir sekali.  Mari lah kita bersama2 panjatkan doa moga semua akan berakhir dengan kejayaan yang paling besar.
Sekian untuk kali ini.

Selamat mengutip pips kepada semua student2 yang saya sayang.
Wassalam.

No comments:

Post a Comment