Friday, February 18, 2011

Betapa bangganya diri.

Assalamualaikum.

Betapa bangga nya diri bila ilmu yang diperturunkan kepada student dan dapat di manfaatkan dgn sempurna oleh student dan mencapai kejayaan yang cemerlang.  Baru2 ini ada sorang student dari Pantai Remis Perak datang menuntut ilmu Forex dgn saya.  Dia datang pada hari selasa sempena cuti umum Maulidurasul.  Dia datang dengan suaminya.  Masuk kelas dari sekitar jam 10.30am dan berakhir pada jam 2.30pm.  Hari rabu dia apply apa yang di pelajarinya dan berakhir dengan keuntungan sebanyak 60usd hanya sehari itu saja dan hanya berbekalkan modal hanya serendah 100dolar.

Saya amat bangga dengan pencapaian beliau.  Dan juga kepada student2 lain pun macam itu lah juga.  Saya bangga pada semua student saya.

Moga Allah akan berikan kita kejayaan dan kita akan kecapi bersama2.  Tapi di samping itu ade juga kawan2 lain yang masih belum memberi kata dua untuk mengikuti kelas saya.  Mungkin kawan2 yang lain belum lagi ada rezeki untuk tampil menimba ilmu.

Sekian saja untuk kali ini.

Wassalam.

No comments:

Post a Comment