Sunday, June 5, 2011

JUMPA FAIZ DI PLKN SRI IMPIAN RELAU PENANG.

Petang tadi saya pegi jumpa Faiz di PLKN Sri Impian Relau Penang. Ni kali petama jumpa Faiz, sebelum ni hanya sembang2 dlm FB aje. Hensem kan Faiz, walau umo baru 18 namun tapi keperibadiannye macam budak umo 22. Memang Faiz anak yang baik. Pandai bawa diri dan nampak kematangan nya. Saya bangga kenal dgn Faiz. Tapi agak terkilan sbb kat PLKN Sri Impian tu tak de gerai makan. Yang ade hanya penjual ice blended je. So pada mula nye saya mmg nak belanja Faiz makan tapi masuk je dlm tu tak de pulak gerai jual makanan. Saya pulak tak bawak buah tangan ape2 pun. Dok ingat nak belanja makan. Tak pe lah minggu depan saya pegi lagi bawak KFC ke. Tentu Faiz suka. Ok Faiz moga tabah menjalani kursus di situ dgn baik.

No comments:

Post a Comment