Saturday, February 26, 2011

MACAM2 RAGAM PERANGAI STUDENT.

Assalamulaikum.
Hari ni saya nak berkongsi cerita di sini tentang kisah sorang hamba Allah dari Seremban yang berminat nak daftar kelas saya.  Pada mulanye dia sms kat saya minta nak tengok SS Acc saya.  Saya pun tag lah Acc History saya untuk tatapan dia sebagai bukti yang saya mmg FTT.

Selepas saja dia tengok, dia minta bayar yuran ansur2 pulak.  Jadi rupanye dia mmg tak ade duit nak attend kelas n berharap saya akan ajar free.  Apa la banyak betul karenah student ni.  Bukti dari kita dia nak tapi dia sendiri tak de modal nak bayar yuran.  Dia ingat saya ni buka kelas tak ade lesen kot.

Pada saya bukan lah niat nak riak or nak berlagak.  Tapi tak ramai sifu yang tak berani tag SS dorang.  Yang tag SS dari demo acc ramai lah.  Apa2 pun saya ambil kisah ini sebagai satu pengalaman yang mahal.

Ok kita berenti di sini dulu.
Wassalam.

No comments:

Post a Comment