Monday, April 4, 2011

ISNIN YANG MENYEMARAKKAN SEMANGAT

Assalamualaikum semua...
Isnin mmg di nnt kan untuk memulakan tugasan trading forex...santai trading tanpa tekanan.  Hari ni saya suka2 luangkan masa berchating dgn kwn sekampung dulu yang kini masing2 dah tinggal menetap di tempat lain.  Kwn semasa sekolah rendah dulu dan sama2 bermain pondok2 dulu semasa di kampung.


Siti Mariam nama nye...sekarang berkerja satu tempat pula dgn huby saya.  Lama tak penah berpeluang berchating dgn nye...banyak pulak citer yang keluar.  Namun saya bangga dgn pencapaian hidup nye sekarang.  Ada kerjaya dan family yang lengkap.  Alhamdulillah.


Sememangnye kita mahu kan suasana keselesaan dalam kehidupan kita sementara menunggu hari tua.  Justru kita sering bersemangat untuk melaksana kan segalanye sesempurna yang boleh.  Apa saja idea2 yang baik kita utara kan.  Berkongsi apa saja yang boleh menguntungkan kepada semua kawan2 kita.  Saya suka buat perkara mcm tu.  Apa saja yang boleh membuatkan kehidupan kita berubah ke arah kebaikkan...yang tu akan saya share bersama2...cuma kwn2 di sekeliling saya kena ambil peluang terhadap idea2 saya.  


Walau pun saya tidak menyatakan yang idea saya ni sesuai untuk semua selera kwn2 saya...namun jika ade yang mahu kan satu perubahan dalam kehidupan...nah...datang lah temui saya atau jika mahu...layari web saya.   www.forextigapuluh.com


Sesungguhnye saya mahu kongsi kan kejayaan ini bersama2.
Hanya sampai di sini saja untuk hari ini semoga saya dapat manfaatkan ilmu yang saya ade ini kepada semua.


Ada rezeki kita akan berjumpa lagi.
Wassalam.

No comments:

Post a Comment