Wednesday, April 6, 2011

ALLAH TAHU APE YANG TERBAIK UNTUK KITA

Seketika semasa saya benar2 berada dalam kesesakkan maka saya tak sudah2 sujud pada Allah dan memohon Allah buka kan pintu idea untuk saya mencari ilham untuk melonggarkan kesesakkan saya.  Saya sujud sambil menangis mohon Allah ringankan bebanan tanggungan masalah saya.  Saya sujud dan sujud lagi...selepas itu mmg saya rasa lega dan ada idea2 baru muncul bagai di cipta2.  Saya sujud kesyukuran pula pada Allah.


Dan saya benar2 merasai kasih sayang Allah terhadap hambaNYA tiada bandingan jika kita sering meminta pada NYA.  Untuk hari2 seterusnye saya lalui dgn penoh doa dan saya tunaikan kewajipan dgn daya yang saya ada.  Walaupun masalah sudah kian selesai saya masih lagi sujud pada Allah di tengah mlm sunyi dan masih lagi sujud syukur.


Saya mohon izin agar saya di permudahkan segala urusan...

No comments:

Post a Comment