Tuesday, March 1, 2011

SELEPAS BERUSAHA BERTAWAKAL LAH.

Assalamualaikum.
Bertemu lagi kita hari ini.  Hari ni hari lahir saya yg ke 45.  Dah tua dah rupanye.  Alhamdulillah Allah izinkan saya melihat keindahan alam ini dan menghirup udara segar di bumi Allah.  Terima kasih kwpada kawan2 yg beri ucapan selamat.  Saya amat hargai.

Selama beberapa bulan ni saya begitu sibuk mengatur diri ke arah kecemerlangan.  Membuang kebiasaan yang tidak mendatangkan keuntungan.  Memberi perhatian kepada perkara2 yang boleh mengarahkan kepada kejayaan.  Saya berusaha dan berdoa dan selebihnya saya bertawakal kepada Allah.  

Setakat ini ape saja yang telah saya usaha kan telah membuahkan kejayaan walau pun belum besar.  Namun saya bersyukur dan berterimakasih kepada sesiapa saja yang terlibat.  Saya berpuas hati dgn pencapaian saya.  Dan saya rasa telah sedia untuk terus ke hadapan.  Saya tidak mahu menoleh lagi ke belakang.

Terima kasih kepada yang telah memberi sokongan.
Sampai di sini dulu.
Wassallam.

2 comments:

  1. assalamualaikum..
    lama tak komen blog makcik nih.. smlm hari lahir makcik eh.. sy lupa lah nasib baik arini tergerak ati nak tgk blog... selamat hari lahir makcik.. saya doakan smoga makcik sekuarga dipelihara kesihatannya, di permudah segala urusan dan dimurahkan rezeki.. moga makcik berjaya dalam bidang forex ni..insyaallah.. dari ape yg saya slalu dengar dari citer2 mkcik.. sy tau makcik boleh pergi lagi jauh dalam bidang nih...moga kejayaan menunggu dihadapan.. masing2 ade haluan sndiri.. makcik dgn bidang makcik.. sy dgn bidang saya.. jadi kita sama2 berdoa moga kita beroleh kejayaan nanti.. insyaallah.. amin.^-^


    ikhlas dari
    ~lynn~
    2 mac 2011

    ReplyDelete
  2. Tq Lyn...makcik pun baru harini nampak komen Lyn...asyik dok menulis di blog koochinyau mkcik tu...Lyn, apa pun mkcik hargai ingatan Lyn. tq Lyn...dan semalam pula kebetulan Hari Ulang Tahun Perkahwinan mkcik...so kira ke Melaka tu sebagai hadiah hari ulang tahun lah tu...

    ReplyDelete