Sunday, March 27, 2011

TERIMA KASIH SEMUA

Assalamualaikum.
Terima kasih kepada semua warga yang singgah ke sini.  Kadang2 saya sampai tak cukup masa nak menulis di sini.  Sejak ramai student Forex yang attend kelas Forex saya,  seakan tak cukup masa untuk diluangkan di sini.  Seperti biasa saya akan mengajar Forex melalui on9 seawal 0800am hinggalah 1200 mlm.  Trade live bersama2 student melalui on9.  Seronok bila saya sama2 take profit dgn student.  Setiap hari isnin hingga jumaat saya sentiasa bersama2 student saya di on9. 


Terima juga kepada bakal2 student yang akan menghadiri sessi tutorial saya.  Ayuh kita bersama2 mengorak langkah menuju kejayaan.  Jika kita yakin dan mempunyai semangat yg tinggi maka kita akan menghampiri kejayaan.  Insyallah.  Dari hari ke hari makin ramai warga Melayu yang tampil untuk memasuki dunia Forex yang agak masih baru dalam masyarakat kita.  


Kepada student2 saya...syabas kerana cekal/disiplin/tanah/sabar/tekun dalam mengharungi dunia Forex yang begitu banyak kekayaan di dalam nya.
Sampai di sini dulu untuk kali ini.


Wassalam.

No comments:

Post a Comment