Friday, November 26, 2010

26 nov 2010/jumaat yg barakah

assalamualaikum.
pertama nak ucap tq bebanyak kepada zai yg sudi mejengah ke blog ni..."kak baru je belajar berblog le zai..."
ape khabar agaknye kwn2 yang lain suma?

jumaat yg barakah datang lagi.  sama2 kita perbanyakkan berdoa pada hari jumaat dan juga pada hari2 yg lain juga.  di sini saya nak war-war kan sesuatu la.  kalau kwn2 semua nak kasi hadiah pada seseorang n tak tahu nak kasi ape, cuba2 lah jengah mamanur-bakery.blogspot.com n oder coklat untuk kasi hadiah.  saya tengok box yg di sediakan untuk coklat tu cantik nye.  saya baru je oder n mamanur akan post kan untuk kita kalau kita dok jauh dari johor.

nnt bila coklat tu sampai n saya dah rasa...saya akan komen di sini...tapi nampak mmg sedap.  bukan pe...kita patut menyokong bisnes2 org kita ni.  semoga mamanur dapat mengembangkan lagi hingga ke seluruh pelusuk negeri di malaysia ni.  syabas mamanur.  saya akan terus bg sokongan.

hari ni mood saya secerah cuaca pagi ni.  rasa tenang n damai je...
syukur kerana Allah izinkan saya menghirup udara lagi untuk hari ni.

ok la cukup sampai di sini dulu.
ade umo kita jumpa lagi.
wassalam.

No comments:

Post a Comment