Sunday, May 22, 2011


Pagi ahad 22/05/2011 saya temankan hubby berlatih petanqeu di tempat keje hubby.  Ye lah kan, isnin hingga jumaat trading forex n guide student forex sampai tak ingat alam sekeliling, so sabtu ahad adalah masa untuk santai2 dengan hubby dan family.  Samping tu kuarkan peluh gak.
Seronok jugak main petanqeu ni.  Boleh lah minggu depan cuba main lagi.  Bila dah tua2 ni memang lah dah tak bape larat nak lari so sukan petanqeu ni sesuai lah untuk saya.  Apa2 pun asalkan hubby pun suka, ok lah tu.  Kena lah bagi2 kan masa juga untuk beriadah bersama2. So kehidupan pun menjadi ceria lah.  Sekarang saya lebih suka memberi ruang masa bersama2 hubby.  Dan tq sgt2 pada dia kerana memahami minat saya dlm forex.  Dan begitu juga saya pun mmg ambil perhatian ke atas minatnye.

No comments:

Post a Comment