Monday, May 2, 2011

01/05/2011 HARI ULANG TAHUN PERKAHWINAN SAYA

Sedar tak sedar dah 20 tahun saya melayari bahtera perkahwinan saya bersama suami tersayang.  sampai hari ini saya bersyukur di kurniakan seorang suami yang amat memahami karier saya dan juga dua orang anak teruna saya yang juga amat menyayangi saya.
20 tahun hidup berumahtangga dan terasa begitu cepat.  Kerana saya amat sibuk dengan segala sesuatu tugas dan tanggungjawab yang saya sendiri amat selesa melaku kan.
tahun ini saya sambut hari ulang tahun di Melaka.  Seronok betul lah.  Dan saya sekarang sedang mengisi ruang waktu untuk memajukan diri menjadi lebih baik dari semalam.  Alhamdulillah.  Semuanye berjalan lancar.

Kepada suami tercinta:  Terima kasih di atas kasih sayang dan kepercayaan juga kesetiaan.
Kepada anak2 tersayang:  Terima kasih juga di atas kasih sayang dan apa juga yang kita hadapi adalah semata-mata untuk menuju ke arah kecermelangan.

Semoga selepas ini kita sekeluarga akan sentiasa berada di dalam keadaan yang amat selesa.  Namun jangan lupa pada Allah dan berdoa lah setiap hari. 

No comments:

Post a Comment