Sunday, December 5, 2010

salam dan selamat berhari minggu

kita bersua lagi.
syukur kerana Allah panjangkan umo kita dan dapat menyedut udara bersih pada hari ini.  apa khabar semua.  moga semua di berkati Allah dan di permudahkan segala urusan.

walau pun hari minggu tapi saya tak jemu-jemu mencuba sesuatu yang baru.  mencari resepi masakkan dan mencuba dan juga mencari idea untuk menambah pendapatan.  saya akan terus mencari dan mencari selagi ade kesempatan.  walau pun umo dah semakin betambah tapi saya tak boleh duduk diam tanpa membuat sesuatu yang boleh menambah pendapatan.

kalau kita rajin usaha kita tak akan rugi.  yang rugi nye kalau asyik bercakap je nak belajar sesuatu tapi masih tidak berusaha.  itu yang tak boleh tu.  niat dan di susuli dgn perbuatan.  niat saja tanpa usaha tak akan mendatangkan ape2 keuntungan.

terima kaseh juga saya ucakkan pada kawan2 yang sudi menjengah ke blog saya.
wassalam

No comments:

Post a Comment