Wednesday, November 16, 2011

ALHAMDULILLAH TERCAPAI JUGAK IMPIAN...


No. 125 Tingkat Atas, Taman Sungai Jawi, 14200 Sungai Jawi, Pulau Pinang. Alhamdulillah. Akhir nye dapat jugak saya menyewa di sini untuk di jadikan pejabat saya. Di samping untuk kemudahan kepada semua student2 forex saya. Dengan sewa sebanyak RM550.00 sebulan saya mula menyewa pada 01/10/2011. Masih belum siap lagi renovation di dlm nye. Insyallah saya akan mempercepatkan pembukaan pejabat ni. 




Luas kan...20' kali 62'...fuh lapang betul. Yang ni sebelah depan.




Yang ni di sebelah belakang. 
Sekarang plan untuk susun atur dah siap hanye tunggu tukang mai buat partition nye je. Selepas tu cat dan seterusnye masukkan perabut...penghawa dingin dan sebagainye...mudah-mudahan akan memberi manfaat kepada student supaya mudah datang untuk trading bersama2. Insyallah.

5 comments:

  1. tahniah asha dpt ada office sendiri !!!..

    ReplyDelete
  2. dah ada office sendiri..sori silap tulis..hu2x..

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah mama...tapi dugaan sebelum dapat melangkah ke tahap ni amat lah perit, mama. Nanti satu hari kalau kita berpeluang jumpa kita buka citer dan mama tentu nangeh dengaq asha citer...mmg sedeh, pedih, terharu n pilu la mama.

    ReplyDelete
  4. mesti kuat semangat kak...akk adalah model kita yg baru....sy gmbira bila tgok opis ni...nak rase ade opis sendiri...

    ReplyDelete
  5. TQ Yan kerana sudi singgah sini. Sebenarnye kak mmg terharu sgt dapat student mcm Yan ni. Insyallah ape saja yang kita cita2 kan akan tercapai. Tekun/disiplin/tabah/kuat/kental/doa/yakin/tawakal. Itu lah kita.

    ReplyDelete