Friday, June 24, 2011

TAKZIAH KJEE

Takziah Kjee di atas pemergian Adik kesayangan Kjee. Sedih bila baca entry Kjee. Sebenarnye saya hari2 buka blog Kjee. Tak jemu membaca bahan2 yang banyak membantu saya. Tkasih Kjee kerana apa saja yang Kjee tulis mmg memberi sesuatu yang baru untuk saya. Bila saya tau Kjee suka kucing, saya pun rasa minat saya dan Kjee serupa. Saya pun suka kucing juga. dan bila membaca kisah duka Kjee saya pun terkedu kerana saya juga mempunyai kisah duka juga...so terasa ada persamaan dgn Kjee. Namun saya rasa dan nampak kehebatan Kjee. Rasanye Kjee telah lalui banyak perkara dalam kehidupan Kjee dan sekarang dah selesa. Saya sentiasa tertunggu2 entry baru Kjee setiap hari.Untuk Kjee saya mendoakan moga Kjee terus bejaya dlm ape jua yang Kjee usahakan. Aamiin.

No comments:

Post a Comment